Upernavimmiut.dk

Upernavimmiut peqatingiiffiata maleruaqassai /Foreningens vedtægt

Maleruangassaq / Vedtægt

             Peqatigiiffiup Upernavimmiut.dk maleruangassai

                     Peqatingiiffik pilersinneqarpoq 2. Juni 2007

                   Vedtægt for foreningen Upernavimmiut.dk.

§1. Ateq siunertarlu / Navn og formål.

 Stk.1. Peqatigiiffik d. 2. juni 2007 pilersinneqartoq ateqarpoq Upernavimmiut.dk,               Peqatingiiffik politikkimut tunngasuunngilaq Danmarkimilu angerlarsimaffeqar-

            luni.

            Foreningen der blev dannet d. 2. Juni 2007 hedder Upernavimmiut.dk,    

            foreningen er upolitisk og har hjemsted i Danmark.    

Stk.2. Peqatingiiffik Upernavimmiunut, Upernavimmullu arlaatingut

          Attuumassuteqartunut tunngasuuvoq.

          Foreningen henvender sig til folk fra Upernavik samt andre der har

          tilknytning til Upernavik på en eller anden måde.

                                   Siunertaa / Formål.

Stk.3. Upernavimmiut Upernavimmulluunniit arlaatingut attuumassutillit kikkul-

           luunniit nuannisaqatingiillutik naapittarnissaat.

           At samle folk fra Upernavik samt andre der har tilknytning til Upernavik til

           hyggeligt samvær. 

Stk. 4.  Upernavimmiut peqatigiiffeqanngikkallaramik Odense-mi naapinnerannut                   21.april 07  Atatillungu hjemmeside pilersinneqarsimasoq peqatigiiffiup            hjemmeside-mik akisussaasumiik  akisussaaffingilersussatut tingusaa ataavartuujuasaaq. Upernavimmiullu naapinneri tamaasa tassunga            ilanngunneqartassapput  assitalersorlungit oqaasertalerlungillu. Hjemmeside ullorsiuteqassaaq Upernavimmiut.dk  aaqqissungaannik pisussanik nalunaarsuisumik.

         Hjemmesiden som blev lavet iforb. med Upernavik møde d. 21 april 07 før foreningen blev til og som foreningen h ar overtaget af den ansvarlige efter dannelsen af foreningen skal forblive og skal opdateres med tekst og  billeder hver gang Upernavimmiut.dk har været forsamlet. Der skal være kalender på hjemmesiden som  informerer om Upernavimmiut.dk arrangementer.

Stk. 5  Naapeqatigiinnerni nereqatigiinnermi  tamatsingut arlaannik    

        kalaaliminertaqassaaq.

       Ved sammenkomsterne til fællesspisning skal der altid være grønlandsk mad af

       en  eller anden art.    

§ 2. Ilaasortat / Medlemmer .

Stk.1 Kikkulluunniit Upernavimmiut allallu Upernavimmut arlaatingut attuumassuteqar-

         tut tamarmik tamakkiisumik imaluunniit tapersersuisutut ilaasortanngorsinnaapput.

         Enhver der er fra Upernavik eller andre som har på en eller anden måde tilknyt-

         ning til Upernavik kan blive fuld- eller passiv medlem.

Stk.2 Ilaasortanngorneq pisinnaavoq peqatingiiffimmut saaffinginninnikkut  taasumalu

         kingunerisaanik ilaasortanngorusulluni immersungassamik atsioreernikkut.

         Ilaasortanngornermi ilaasortanngortut nassinneqartassapput

         peqatingiiffiup maleruangassaanik. Siulersu isut nipangersimasussaatitaapput

        taamaammallu ilaasortat adresse-nik tlf-iinillu  tuniussisinnaanatik ilaasortanut

         allanut.

         Optagelsen som medlem sker ved henvendelse til foreningens Bestyrelse, hvor

        man derefter udfylder ansøgningsskema som man returnerer i underskrevet

         stand.  Ved optagelsen får man tilsendt foreningens vedtægter . Bestyrelsen har

         tavshedspligt og kan derfor ikke udlevere  adresser og tlf-nr til andre medlemmer.    

Stk.3  Ilaasortat ukiumoortumik akiliisassapput. Akiliiffissaq killiliunneqarsimasoq

          qaamatinik pingasunik qaangerlungu akilingitsoorsimangaanni

          ilaasortaajunnaarnermik kinguneqassaaq. Kisiannili generalforsamling-imi

          peqataalluni ilaasortaanermut akiliingaanni ilaasortaaneq ataannassaaq.

          Medlemmerne betaler årligt kontingent. Hvis medlemmet ikke har betalt årligt

          kontingent 3 måneder efter sidste frist bortfalder medlemskabet. Dog vil

          medlemskabet forblive hvis man deltager samt betaler ved generalforsamlingen.

Stk.4 Ilaasortaajunnaarneq pisassaaq allakkatingut siulersuisunut nalunaarutin-

          ginninnikkut.

          Udmeldelsen af foreningen skal ske ved skriftlig henvendelse til foreningens

          bestyrelse.

Stk.5 Ilaasortaq ilaasortaajunnaartinneqarsinnaavoq kusanangitsumik 

         peqatingiiffimmut i siginerlutitsilersinnaasumik iliiuseqaruni taavalu 

ilaasortaqatiminut toqqisisima nanngitsumik naapeqatatigiinnerni pissusilersoruni.

          Et medlem kan udelukkes hvis medlemmet opførte sig upassende således at

          opførslen kan skade foreningens ry, samt hvis medlemmet opførte sig upassende og uanstændigt  overfor andre medlemmer ved sammenkomster.    

§ 3. Ataatsimeersuarneq / Generalforsamlingen

Stk 1 Peqatigiiffimmi oqartussaanerpaavoq ataatsimeersuarneq

         Foreningens øverste myndighed er generalforsamlingen.

Stk .2 Ukiumoortumik ataatsimeersuarneq pisassaaq 10. juni tikitsinnangu.

          Ordinær generalforsamling afholdes én gang årligt og skal ske inden d. 10 juni.

Stk.3  Ataatsimeersuarnermut aggersaaneq tamatsingut ilaasortanut  allakkatingut /

          mail-ikkulluunniit nassiunneqartassaaq taassumalu saniatingut nittartakkami

          saqqummiunneqarneqartassalluni minnerpaamik ataatsimeersuarnissaq sapaatip

          akunneri sisamat sioqqullungu, nassiussinermi ilanngunneqartassapput ataatsi-

          meersuarnermi oqaluuserisassat, paasissutissallu allat ataatsimeersuarnermut

          oqaluuserisassanullu tunngassutillit.

         Indkaldelse til generalforsamling skal ske med mindst 4 ugers  varsel med

         fremsendelse af dagsorden samt evt. materiale i tilknytning hertil via brev/mail til

         medlemmerne samt ved offentliggørelse på hjemmesiden.

Stk.4  Ataatsimeersuarnermi peqataasussat taassisinnaatitaasullu tassaapput

          ilaasortat tamarmik ataatsimeersuarneq aallartinnginnerani ilaasortaanermut

          akiliisimasut.

          Møde- og stemmeberettigede på generalforsamlingen er alle medlemmer, der

           senest før generalforsamlingens start har betalt forefaldende kontingent.

   Stk.5 Ilaasortaq kinaluunniit ataatsimeersuarneq aallartinnginnerani

            ilaasortaanermut akiliisimasoq taasisinnaatitaavoq. Ilaasortaq kinaluunniit

            taasisinnaavoq, suliassallu taasinermi aaliangerneqartussat tamarmik

            aaliangerneqartassapput taasinermi amerlarussuteqarnikkut.

            Hvert medlem, der har betalt kontingent inden generalforsamlingen, har  

            stemmeret. Hvert medlem har en stemme og alle sager afgøres ved simpelt

            relativt stemmeflertal 

  Stk.6 Ukiumoortumik ataatsimeersuarnerup minnerpaamik oqaluuserisassat uku

           arlaat imarissavaa.: Ataatsimeersuarnermut  aggersaasimaneq 

akuerineqassaaq takkussimasut tamarmik akuersippata.    

           Dagsorden for den ordinære generalforsamling skal mindst indeholde nogle af

           følgende punkter: Godkendelse af ordinær generalforsamling sker når alle 

           fremmødte enigt godkender mødet.   

1.       aqqutsisumik toqqaaneq/ Valg af dirigent.

2.       ataatsimeersuarnermi allattuisussamik toqqaaneq./Valg af referent

3.       ataatsimeersuarnissamut aggersaanerup piffissaq eqqorlungu pisimaneranik akuersineq. / Godkendelse af indvarsling til ordinær generalforsamling

4.       taasinerni kisitsisussat toqqarneri  /Valg af stemmetællere

5.       Siulittaasup ukiumoortumik nalunaarutai /Formanden aflægger årsberetning

6.       aningaaserisup naatsorsuutinik saqqummiussinera./ Kassereren fremlægger

       det reviderede regnskab.

7.       siunnersuutit takkunnikut sammineri, tassanittaaq siulersuisunut ilaasortassatut siunnersuutingineqarsimasut sammineqarneri / Behandling af indkomne forslag, herunder opstilling af kandidater til bestyrelsen.

8.       Siulittaasumik, aningaaserisumik, siulersuisunullu ilaasortanut sinniisussanullu qiniisineq. /Valg af formand, kasserer, bestyrelsesmedlemmer og suppleanter.

9.       Kukkunersiuisumik qiniisineq /Valg af revisor

10.    assingiingitsut  /Eventuelt.

Stk 7. Siunnersuutit ataatsimeersuarnermi sammineqassappata siunnersuutit siulittaa-

          sunik tinguneqareersimassapput ataatsimeersuarnissaq ullunik 14-nik sioqqullungu.

          Sinnersuutit tamatingut allanganngorlungit nassiunne-qartassapput. (mail-kkut /

          allakkatingut / imaluunniit nittartakkami qup-pernermi  ”siunnersuutit” allannikkut.

          Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i

          hænde senest 14 dage før generalforsamlingen. Forslagene skal være skriftlige

          (sendt pr. mail./ post./ eller via hjemmesidens side under ”forslag”

Stk 8. Ataatsimeersuarneq aqunneqartassaaq peqataasuniik toqqarneqartumik

            aqqutsisumik.

          Generalforsamlingen ledes af en af forsamlingen valgt dirigent .

Stk9. Ataatsimeersuarnermi aaliangiineq taasinermi amerlanerussuteqarnikkut

          atuuttassaaq, taaseq nappaanikkut pisarluni. Allannganngorlungu taasineq

          pisassaaq peqataasut 2/3 kissaatigippassuk.

          Generalforsamlingen træffer sine beslutninger med simpelt relativt flertal og ved  

          håndsoprækning. Skriftlig afstemning anvendes dog hvis blot 2/3 i forsamlingen

          ønsker dette.

Stk 10. Inunnik taasineq tamatingut allanganngorlungu taasineqartassaaq. Inuit marluk

            soorlu siulittaasumut, aningaaserisumut kukkunersiusumulluunniit qiniisinermi

            taaneqarneri amerlaqatigiippata taava taasisoqaqqittassaaq.

            Ved personvalg foretages altid skriftligt afstemning. Hvis der er lige mange stemmer

           for 2 opstillede personer f.eks. ved formandsvalg, kasserervalg eller revisorvalg skal

           der en omvalg til.

Stk 11.Siunnersuummut aaliangiiffingisassamut taasinerit soorlu akueralungu akuerina

           nguluunniit amerlaqatigiippata taava taasisoqaqqissaaq, tassanilu amerlaqatigiip-

           pata suli taava aaliangiinissaq tulliani ataatsimiinnermut kinguartinneqassaaq.

           Hvis der er lige mange stemmer for og imod et forslag til beslutning, skal der

           stemmes om, hvis der stadigvæk er lige stemmer må beslutningen udsættes til

           næste møde.

Stk 12 Siulersuisunut ilaasortanik qiniisinermi, tassani pineqanngillat siulittaasoq,

           aningaaserisoq aamma kukkunersiusoq taakku immikkoortutmik qinerneqartarmata,

           nalingiimmik taasineqarluni qiniisisoqarsimappat taakkunani qinerneqartoq aalian-

           gerneqartassaaq makitsinikkut.

           Ved valg til foreningens bestyrelsesmedlemmer bortset fra formand, kasserer samt

           revisor da disse vælges særskilt, afgøres valget i tilfælde af stemmelighed ved

           lodtrækning.

Stk 13 Ataatsimeersuarneq aaliangiisinnaatsitaavoq takkussimasut 2/3

           isumaqatigiippata.   

          Generalforsamling er beslutningsdygtig når 2/3 af fremmødte er enige.

§ 4. immikkut ittumik ataatsimeersuarneq. /

Ekstraordinær generalforsamling.

Stk.1 Immikkut ittumik ataatsimeersuarnermut aggersaasoqartassaaq minnerpaamik

         qaammat ataatsimik ataatsimiinnissaq sioqqullungu. Imaluunniit siulersuisut

         nalilerpassuk immikkut ittumik ataatsimeersuarnissaq pisariaqartoq.

        Ekstraordinær generalforsamling kan indkaldes med mindst 1 måneds varsel.

        Eller når  bestyrelsen finder det nødvendigt.    

Stk 2 Ilaasortat taasisinnaatitaasut minnerpaamik ¼-liisa allakkatingoortumik siulersuisunut

         nalunaarutigalungu immikkut ittumik ataatsimeersuarnissaq kissaatigippassuk

         immikkullu oqaluuserisassamik aaliangersimasumik taasaqarlutik piumasaqaateqar-

         nertik nalunaarutigippassuk,  taava immikkut ittumik ataatsimeersuarnissamut

         aggersaasoqassaaq minnerpaamik qaammamik ataatsimik  immikkut ittumik

         ataatsimeersuarnissaq sioqqutilluni nalunaarutingalungu, kingusinnerpaamillu

         immikkut ittumik ataatsimeersuartoqassalluni qaammatit ataaseq affallu

         piumasaqaatip tinguneraniik qaangiuttinnangit.

        Når mindst 1/4 af de stemmeberettigede medlemmer indgiver skriftlig begæring til

         bestyrelsen om afholdelse af en ekstraordinær generalforsamling med angivelse af

        forhandlingsemne, skal en sådan ekstraordinær generalforsamling indkaldes med

       mindst 1 måneds varsel til afholdelse inden 1½ måned efter begæringens modtagelse.                           

§ 5. Siulersuisut / Bestyrelsen.

Stk 1. Peqatingiiffiup siulersuisui 5-mik ilaasortaqarput. Peqatingiiffiup siulersuisuisa

           inissititerneri siulersuisullu isumagisassaat ataani allaqqapput. Siulersuisut

           saniatsingut 1 sinniisussaq   qinerneqartassaaq. Siulersuisut sinniisussarlu ukiut

           marluk atuuttassapput.

           Foreningens bestyrelse består af 5 medlemmer. Bestyrelsens placeringer samt

           opgaver er beskrevet nedenfor. Udover bestyrelsen vælges 1 suppleant.

           Bestyrelsen samt suppleanten vælges  for en 2-årig periode.

            Siulittaasoq / Formand.

            Siulittaasup tullia / Næstformand

            Aningaaserisoq / Kasserer

            Allatsi / Sekretær

            Ilaasortaq / medlem

  Stk 2.Qiningaaqqittoqarsinnaavoq.

           Genvalg kan finde sted.

   Stk. 3  Siulersuisunik qiniisisoqartassaaq ukiumoortumik ataatsimeersuarnermi, siuler-

             suisunngortullu nutaap ulluinnarni peqatingiiffimmik ingerlatsineq siulersuisun-

             ngornerminniik tingusassavaa. Formand-imik aningaaserisumillu qiniisineq

             ukiut marlukkaarput imatullu aaqqissuuneqarnikuullutik. Formand-imik qiniisineq

             ukiuni akunnaatsuni pisassaaq ukiut marluk atuuttussamik. Aningaaserisumik

             qiniisineq ukiuni nikingasuni pisassaaq, ukiut marluk atuuttussamik. Sinneri

             ukiumoortumik generalforsamlingimi qinerneqartassapput ukiut marluk atuut-

             tussamik. Siulersuisunut ilaasortanut ima qiniisisoqartassaaq. Marluk ukiuni

             akunnaatsuni qinerneqartassapput taavalu ataaseq sinniisussarlu ataaseq

             ukiuni nikingasuni qinerneqartassallutik.

             Sinniissussat aammattaaq ukiuni marlunni atuuttussamik qinerneqartassaaq.             Kukkunersiuvisumik qinersineq sinniisussaanillu aammataaq ukiut

             marlukkaarput.

             Valg af bestyrelse skal ske ved årligt generalforsamling. Den nye bestyrelse

             overtager den daglige ledelse umiddelbart efter mødet. Valg af formand og

             kasserer sker hvert andet år og er således.:  Valg af formand sker ved lige år

             for en 2-årig periode  valg af kasserer sker ved ulige år for en 2-årig periode.

             Valg af resten af bestyrelsen sker ved årlig generalforsamling også for en

            2-årig periode. Valg af bestyrelsesmedlemmer sker således at 2 medlemmer

              vælges i lige år og 1 medlem og 1 suppleant vælges i ulige år.

            Suppleanter vælges også for en 2-årig periode.

            Valg af revisor samt revisor suppleant sker også for 2-årig periode.

Stk 4 Ulluinnarni aqqutsisuupput siulittaasoq aningaaserisoq allatsilu suleqatigiilluarlutik.

          Den daglige ledelse er formanden og kassereren og sekretæren i tæt samarbejde

          med hinanden.

 Stk 5 Siulersuisunut ilaasortaq arlaatingut peqquteqavilluni sulinerminik ingerlatsi-

         sinnaajunnaarpat imaluunniit sivisujaamik ingerlatitsisinnaanngippat sinniisussaq

         siulersuisunut ilannguttassaaq. Kisiannili sinniissussaq aggersarneqartassanngilaq

         siulersuisunut ilaasortaq ataasiarluni siulersuisut ataatsimiinneranni peqataasin-

         naanngippat.

         Dersom et medlem varigt eller for længere tid forhindres i at varetag sit hverv, eller

         hvis et medlem træder ud i utide, indtræder en suppleant i bestyrelsen. Derimod

         tilkaldes suppleanten ikke, fordi et medlem er forhindret i at deltage i enkelte

         bestyrelsesmøder.

Stk 6 Siulittaasoq arlaatingut peqquteqavilluni sulinerminik ingerlatsitsinnaajunnaarpat

         immikkut ataatsimeersuarnissamik aggersaasoqassaaq siulittaasumik qiniisinis-

         samut. Siulittaasoq arlaatingut peqquteqavilluni sivisujaamik sulisinnaanngippat

         siulittaasup tullia siulittaasuungallartutut atuutilissaaq tulliani siulittaasumik

         qiniisinnissap tungaannut, kisiannili aatsaak qiniisinissaq ungasinngippat taamaan-

         ngippallu immikkut ittumik ataatsimeersuarnissamik aggersaasoqassaaq. Tamat-

         singut immikkut ittumik ataatsimeersuarnissamut aggersaasoqartassaaq siulittaa-

         soq ikerinnakkut tunuassappat. Taamatuttaaq pisoqartassaaq aningaaserisumut

         tunngatillungu. Aningaaserisoq suliassaminik peqquteqavissumik ingerlatsisinnaan-

         ngippat  imaluunniit ikerinnakkut tunuarpat pingitsoorani immikkut ittumik ataatsi-

         meersuarnissamut aggersaasoqassaaq aningaaserisumik qiniisinissamut, tassani

         peqqutaavoq aningaaserisumut sinniissussamik soqannginnatta.

        Hvis formand varigt forhindres i at varetage sit hverv skal der indkaldes til ekstra

        ordinær generalforsamling for valg af ny formand, hvis formanden for længere tid

        forhindres i at varetage sit hverv skal næsteformanden træde til indtil næste for-

        mandsvalg hvis det kun er for kort tid til næste valg ellers skal der indkaldes til

        ekstra ordinær generalforsamling.  Der skal nyvalg til ved ekstra ordinær general-

        forsamling hvis formanden trækker sig tilbage i utide. Det samme gælder kassere-

       ren. Hvis kassereren er forhindret i at varetage sit hverv i længere tid eller varigt

       eller hvis kassereren trækker sig tilbage i utide, skal der nyvalg til ved ekstra ordi-

       nær generalforsamling.  Da man ikke har suppleant for kassereren skal der altid

       indkaldes til ekstra ordinær generalforsamling ved kassererens fratræden i utide.

Stk 7.Siulittaasoq aningaaserisorlu immikkut qinerneqartarmata ataatsimmeersuarnermi

        siulersuisut sinneri qiningaarlaat inissitsitsissapput siulittaasup tulliatut, allatsitut il.il.

        ataatsimeersuarnerup pinerani ulloq taanna kisiannili  kingusinnerpaamillu ullut 14

        qaangiutsinnangit qiningaaffimmiik. Inissititsiterneq tamatsingut pisassaaq siulersui-

        sunut qiniisereernerup kingorna.

        Da formand og kasserer bliver valg særskilt ved generalforsamling  konstituerer

        bestyrelsen sig ved næstformand og sekretær m.m. samme dag som nyvalg sker,

        dog senest 14 dage efter nyvalg.  Konstituering skal ske efter hvert valg af bestyrel-

        sesmedlemmer.

Stk 8 Siulersuisut ataatsikkut tamarmik taarserneqarsinnaangillat. Siulersuisut namminneq 

          Iluminni inissititsertartussaapput. Siulersuisut tamakkiisumik taamaallaat

          taarserneqarsinnaapput immikkoorluinnartumik pisoqartillungu.

         Hele bestyrelsen ikke kan udskiftes på éngang. Bestyrelsen fordeler selv posterne

         indbyrdes. Som undtagelse kan hele bestyrelsen dog udskiftes ved helt ekstreme

         tilfælde.

Stk 9 Siulersuisuni sulineq akissarsiassartaqqanngilaq nammineq piumassutsikkut

         sulinerummat, siulersuisutut ataatsimiingiarluni angalanermi aningaasartuutit ilai

         matussuserneqarsinnaapput aatsaak kr. 50.000,- sinnerlungit karsip imarippangu.

         Tamaattoqarpallu angalanermi aningaasartuutit matussuserneqarsinnaassapput

         50km ingerlareersimangaanni. Peqatigiiffillu artorsikkusunnangu angalanermik

         aningaasartuutit matussuteqarsinnaaneq kr. 2,00-uvoq km-imut. Tassani pineqarput

         siulersuisunut ataatsimiingiarnerit kisimik naapinnerit allat atsaatsimoornerit naappin-

         nerilluunniit pinnangit.

        Alle posterne er ulønnede da det er frivilligt arbejde og der gives først kørepenge til

        bestyrelsesmøderne hvis kassebeholdningen overstiger kr. 50.000,-. Når dette er til

        stede gives kørepenge først efter 50km´s  kørsel. For ikke at belaste foreningen

        økonomisk er satsen Kr. 2,00 pr. km. Med dette menes alene bestyrelsesmøder og

        ikke andre møder eller sammenkomster.

Stk 10 Siulersuisut namminneq ulluinnarni aqqutsineq ingerlariaaserlu iluarsaatissavaat.

        Bestyrelsen fastsætter i øvrigt selv sin forretningsorden.

Stk 11. Siulersuisut immikkut  suleqatigiisitaaqqanik imaluunniit festkomite-mik pilersitsi-

          sinnaavoq  suliniuteqarnissai  suliassaallu killilimmik.Taakku suleqatigiisitaaqqat

          siulersuisut ataanni inissillutik sulipput immikkullu nalunaarusiortartussaassallunik

          siulersuisunut.

         Bestyrelsen kan nedsætte underudvalg og festkomite til varetagelse af afgrænsede

         opgaver. Disse underudvalg/arbejdsgrupper er ansvarlige overfor bestyrelsen, og skal

         aflægge rapport overfor denne.

Stk 12. Siulittaasoq – siulittaassullu tullia siulittaasup pisinnaanngiffiatingut pisussaapput

          siulersuisunut ataatsimiingiaqqusinissamut ataatsimiinnerlu siulersuisunilu ataatsi-

          miinneq aquttussaallungu. Ataatsimiinnissamut aggersaaneq allakkatingut pisassaaq

          ataatsimiingiaqqusineq ullulerlungu tamanna siulersuisup pisariaqarsorippangu,

          imaluunniit siulersuisuni ilaasortat minnerpaamik pingasut kissaatigippassuk siulit-

          taasumut nalunaarnikkut. Taamatut pisoqartillungu ataatsimiinneq pisassaq

          kingusinnerpaamik sapaatip akunneri 4 qaangiutsinnangit piumasaqaatip siulersui-

          sumik paasineqarneraniik, immikkut piumasaqaat aaliangersimasumik ullulerneqar-

          simanngippat.

         Formanden og i formandens fravær næstformanden indkalder og leder bestyrelsens

         møder. Indkaldelse sker skriftligt med angivelse af dagsorden, når formanden skøn-

          ner det nødvendigt, eller mindst tre medlemmer af bestyrelsen fremsætter ønske

          om det over for formanden. I sådanne tilfælde afholdes mødet senest 4 uger efter

          anmodningen er kommet til formandens kendskab, hvis ikke anmodningen er

          dateret med en bestemt dato.

Stk 13.Siulersuisut ataatsimiinnerat imaqarniliorneqartassaaq siulittaasup pisussaaffingaa

        nakkutingissallungu ataatsimiinnerup imaqarniliornerata kopi-a siulersuisunut ilaa-

        sortanut nassiussuunneqarnissaa immikkullu ittumik pisoqartillungu allat imaqarnili-

        ornerit aamma ilanngunneqarnissaat ullut 14-nit ataatsimiinnermiik qaangiutsinnangit

       Bestyrelsen skal føre referat fra bestyrelsesmøder og formanden skal drage omsorg

       for, at tage kopi af referaterne bliver sendt til bestyrelsesmedlemmerne og i særligt

       tilfælde andre referater som er relevant for inden 14 dage efter mødet.

.

Stk.14. Siulersuisut peqatingiiffiup maleruaqqusai malillungit sulissapput /

          Bestyrelsen skal udføre arbejdet i overensstemmelse med vedtægterne.              

                                          § 6. Aningaasaqarneq / Økonomi.

Stk.1 Peqatingiiffiup aningaasaqarnera tunngaveqarpoq ilaasortat akiliutaannik,

          saniatingullu tunissuteqaatinik tapiissuteqaatinillu assingiingitsunik.

        Foreningens økonomi er baseret på medlemskontingenter samt gaver og tilskud fra

          forskellige.

Stk.2 Siulersuisut arlaannik aaqqissuussaminnik unitsitsisinnaapput ilaanissamut

          nalunaartut ikippallaarpata.

          Bestyrelsen kan annullere arrangementer hvis det er for få tilmeldte.

Stk.3 Aningaaserisoq peqatingiiffiup aningaasaqarneranut akissussaavoq. Akisussaaf-

         fingalungulu naatsorsuutit kukkuneqanngitsumik ingerlannissaat.

          Kassereren og formanden er ansvarlig for foreningens økonomi og kassereren er

         ansvarlig for at holde regnskabet fejlfri   

stk 4 Naatsorsuutit ukiumoortumik kukkunersiorneqartassapput ilaasortanik toqqakkamik

          kukkunersiuisumik.

          Årsregnskabet skal revideres årligt af den af medlemmerne udpeget revisor.

Stk. 5 Aningaasaqarnikkut peqquserluttoqarsimappat unnerluutinginninnermik

          Kinguneqarsinnaavoq.

          Ved regnskabsbedrageri kan sagen politianmeldes.        

§ 7. Aaliagiisarneq / Beslutningsprocessen.

Ilaasortat affai sinnerlugit ataatsimiinnermi aalianngiisimappata Taanna atuuttuussaaq.

Taanna aamma siulersuisunut atuuppoq.

Hvis over halvdelen af medlemmerne ved mødet har stemt er beslutningen gældende. Dette gælder også ved bestyrelsesmøder.

§ 8. Maleruangassanik allannguineq /Vedtægt-ændringer.

Stk.1 Siunnersuutit maleruangassanut allanguuteqarnissamut nassiunneqartassapput

         siulittaasumut allakkatigut. Ataatsimiinnermilu taasinikkut atuutilersinaallutik.

        Forslag om ændringer af vedtægterne fremsendes skriftlig til formanden. Disse kan

        træde i kraft ved afstemning ved generalforsamling.

Stk.2 Maleruangassat allannguutissaattut siunnersuutit maleruan gassaneereersut

         oqaasertaannut allannguinerussanngilaq

         Forslag til ændringer af vedtægterne bør ikke være en omskrivning af disse.

§ 9. Peqatigiiffik atorunnaassappat / hvis foreningen ophører.

 Peqatigiiffik  atorunnaassangaluarpat aningaasaatai atorunnaarnermini sinneqarsimap-

 pata taakku Upernavimmi utoqqaat illuannut  tunissutigineqassapput, utoqqaat illuani  

 najungallit  tamarmik aliikkusersoqatigiinnerannut atungassatut.

 Hvis foreningen ophører og der er penge tilovers skal disse gå til Alderdomshjemmet i

 Upernavik som en gave til beboerne til brug for fælles underholdning.

Maleruaqqusamut tapiissut / Tillæg til vedtægten

§ 5 stk 1. Siulersuisut/bestyrelsen maleruaqqusamut tapiissut.

Tillæg til vedtægtens § 5 stk. 1 under Siulersuisut / Bestyrelsen.

Imminnut kukkuneriuvisup sinniisussaa qinerneqartassaaq ukiut marlukkaarlungit.

Qiningaaffiata kukkunersiuvisumik qinersineq ingerlaqatigissavaa.

Foretages særskilt valg af revisor suppleant for 2 årige periode. Valgperioden følger valg af revisor.

Kalaallit peqatiiffiisa kattuffiannut kpk INUIT aallartitaq./ Repræsentant til grønlandske foreningers fællesforening kpk INUIT.

Aaliangersimasumik kpk INUIT aallartinneqartassaaq siulittaasoq.

Siulittaasup saniatingut kpk INUIT ataatsimeersuarneranni siulersuisunut ilaasortaq ataaseq ukiut ingerlaneranni paarlakaallutik peqataatinneqartassaaq siulittaasoq peqatigalungu.

Fast repræsentant for kpk INUIT er formanden. Ved generalforsamling hos kpk INUIT skal én fra bestyrelsen deltage sammen med formanden, deltagerne skal være skiftende igennem årene.